Sain kirjeen miljoonaperijättäreltä:

----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Jesica Gbulu [mailto:[email protected]]
Lähetetty: 9. tammikuuta 2017 13:32

Aihe: Hei, Hello;

Hei Rakkain,

Ota minä haluan sinun pitää hyväksyä tämä ehdotukseni siitä huolimatta, että se on yllätys, koska meillä ei ole tiedossa tai kirjoitettu ennen, rukoilin sen yli ennen kuin otat yhteyttä sinua kuin henki suunnattu, ja Uskon, että olet luotettava ja luottamuksen arvoinen henkilö, että en voi tehdä liiketoimintaa, minun täytyy epäröi kertoa sinulle tästä vilpittömiä liiketoimintaa.

Nimeni on Miss. Jesica Gbulu ainoa tytär myöhään Herra ja Rouva Antony Gbulu. Isäni oli hyvin varakas kaakao kauppias Abidjan, isäni oli myrkytetty kuoliaaksi hänen liikekumppaneiden yksi heidän peleistään työmatkalla. Äitini kuoli, kun olin vauva, mutta nyt olen ORPO ja sittemmin isäni vei minut niin erikoista. Ennen kuolemaa edesmennyt isäni viime vuonna yksityinen sairaala täällä Abidjanissa hän salaa soitti minulle hänen sängyn puolella ja kertoi minulle, että hän on summa Yhdeksän Miljoonaa United State Dollaria MEILLE D jäljellä kiinteä / jännitystä huomioon yksi prime pankin täällä Abidjan, että hän käytti minun nimi kuin hänen ainoa tyttärensä lähiomaiset itse tallettaa rahaston.

Hän myös selitti minulle, että se oli, koska tämä rikkaus, että hän oli myrkyttänyt hänen liikekumppaneita, Että minun pitäisi etsiä ulkomainen kumppani maa, minun valinta, jos aion siirtää tämän rahaa ja käyttää sitä investointeja varten, kuten kiinteistöjen hallinta tai hotellin johdon . Rakas, olen kunniallisesti hakevat apua seuraavilla tavoilla:

(1) tarjota pankkitilille, jolle rahat siirretään .

(2) toimia valvojana tämä rahasto, koska olen vasta 19 vuotta.

(3) tehdä järjestely minulle tau tulee yli oman maan edelleen minun koulutuksen ja turvata oleskelulupa maassa. Lisäksi

Olen valmis tarjoamaan teille 15% koko rahasto jos vain sinä voit auttaa minua ulos nykyinen ahdinko.
Yhteensä rahasto korvauksena vaivaa/ input onnistuneen siirto rahasto tilillesi ulkomailla.

Ota suoraan oman vastauksen minun yksityinen laatikko ([email protected]) ;

Kiitos ja Jumala siunatkoon teitä.
Ystävällisin terveisin,

Miss. Jesica Gbulu.




Tervehdys Jessika!


Hetken piti muistella kuka olet, mutta sitten muistin että sinähän olet se tyttö viime talven Inglesin reissulta. Silloin pyysit maksua seurastasi, et varmaankaan silloin vielä ollut selvillä 9 miljoonan perinnöstäsi? Täytyypä sanoa että oli tyrmäävä drinkki minkä tarjosit asunnollasi.. Katkes muisti ihan kokonaan. Satutko muistamaan minne laitoin puhelimeni ja rahapussini? Entä tiedätkö mistä tuli kuhmu päähäni? Olet näköjään vuoden sisällä opetellut puhumaan suomeakin.
Otan osaa isäsi poismenon johdosta. Täytyy kyllä sanoa että oli ikäviä liikekumppaneita kun menivät kaakaokauppiaan myrkyttämään. Näillä seuduilla ei kaakaopavut menesty. Monesti syyshalla vie kaurankin, perkele.

Tehdään sopimus rahansiirrosta.

 
 (1) Minäpä avaan uuden tilin Osuuspankkiin


(2) Mielelläänhän minä sinua valvon. Minä täytän keväällä 45 vuotta. Okko koskaan kuullu Dannysta? Tai Lipsasen Ilkkahan sen nimi oikeasti on. Danny on 73 vuotias ja sen uus tyttöystävä on 23 v. Kateelliset ihmiset syyttään sitä insestistä. Katoppas piruuttaan Youtubesta, on sillä jokunen meneväkin ralli.


(3) Maahantulossa ei pitäisi olla ongelmia. Sano rajalla että olet Irakista tai Afganistanista, ja että pyydät turvapaikkaa. Näin pääsi Vuonna 2015 yli 30000 ihmistä suomeen.


Pidetään asia sovittuna, pistä dollareita tulemaan. Mitä mieltä olet, pitäiskö näistä rahoista ilmoittaa verottajalle? Muista otta reilusta talvivaatetta mukaasi, täällä on jo reilu -10 astetta pakkasta.


PS: Ookko ajatellu että oltas vaan taloudelliset kumppanit, vai voitaisko silloin tällöin olla myös sukupuoliyhdynnässä?

PSS: Maataloustuet maksetaan vasta syksyllä. Sopisko että ottasin vähän kottia, ja maksaisin sitten syksyllä takaisin kun saan sen oman 15 prosenttini.


Terveisin EEUM