Koskaan en mitään oo ottanut… mutta Tarzan tarkoittaa valkoista ihoa, ja sitähän Afrikassa piisaa.

Tarzanina (ite Lordi ) yhdyin vuoristossa Gorillan ja Chin Chillan kanssa ja siitä syntyi meille poika nimeltä Korak. Piru jo syntyessään. Raapi pitkillä kynsillään bambumajan seinät ja äitinsä tissit verille. Ole siinä sitten yksinhuoltajana vittu viidakossa. Korak oli viikot äitinsä luona Lontoossa ja viikonloput mulla liaaneissa. Kun mä lähen töihin niin, Cheetah huolehtii lasten kouluun viennin ja aamupalan? Cheetah on käynyt hovimestarikoulutuksen Englannissa. Vittu se on apina… Hei…?

Onneks aloin tekeen elokuvia…

Eka oli muistaakseni Tarzan Apinain kuningas? Joo…

Ja sitten tuli Tarzan sitä ja tätä … Tarzan ja yksinhuoltajana, Tarzan ja viidakon aarteet, Tarzan linja-autoasemalla, Tarzanin kalsarit… Tarzan moottoritiellä….

Ei vaan jaksanut enää näytellä … vittu… Se oli 1920-lukua vittu. Vähän kiire…

Musta tuntui, että mä olin uinut altaan päästä päähän… alle minuutin…

Weissmuller mä olin, mutta ei se merkinnyt mulle mitään… vittu…

Ensimmäisenä…. mutta silti….. ratkesin ryyppäämään….

Siinä oli meille Salkkareita: Korakin ja Mirjamin poika Dackie esiintyy kirjassa Tarzan ja pikkuväki… ja sitten Dackie saa lapsen äitinsä Mirjamin kanssa. Oli niin äitinsä näköinen… Sillä oli Oidipus kompleksi… oli taas tullut äitiinsä…

Olen kuitenkin Lordi Greystoke ja matkustan junalla Englantiin …Gibraltarin kautta …

Apinoiden kuningas… UUUGH Ilman paitaa…